Reteta musli & smoothie pentru mic dejun

musli smoothie mic dejun

Scriam mai demult aici despre culoarea pe care imi place s-o vad in pahar dimineata. Acel mov aprins imi arata toata energia zilei chiar de la prima ora si e cea mai buna trezire.

Daca vrei totusi sa nu te rezumi la un smoothie pentru micul dejun, iti recomand un surplus de nutrienti veniti din combinatia cu un musli natural.

In plus nu trebuie decat sa arunci cateva linguri de musli intr-un bol si sa lasi cateva minute sa se inmoaie. Un pic crunchy, rapid si delicios.

Reteta musli & smoothie pentru mic dejun

Mai intai preparam smoothie-ul:

  • o banana coapta in blender
  • un pumn de caju crud (gasesti aici)
  • fructe de padure (afine sau coacaze, eu le pastrez la congelator)
  • lapte de migdale sau lapte de cocos (se poate folosi si lapte animal)

Mixam in blender pana se obtine o pasta foarte cremoasa, nu trebuie sa fie foarte lichida, deci lapte mai putin decat la un smoothie obisnuit. Apropo, stii de ghidul nostru pentru alegerea unui blender, nu?

Trecem apoi la musli. Sunt foarte multe optiuni de musli pe piata. Eu aleg tot timpul unul cu cat mai putine glucide, dar in acelasi timp, cu un aport de proteine si fibre echilibrat.

De exemplu, musli cu fibre de la Sanovita are fulgi de ovaz, tarate de ovaz, migdale, stafide, seminte de dovleac-miez, seminte de floarea soarelui-miez, seminte de in, tarate de psyllium 4%, pulbere roscove(carob), scortisoara. Pentru mine e cea mai buna optiune.

Dupa ce amestec smoothie-ul proaspat cu 3-4 linguri de musli, am un mic dejun hranitor care imi oferta toti nutrientii pentru o zi cu energie. E foarte rapid si sanatos.

Musli mic dejun

Enjoy!

P.S.: Dacă vrei cea mai bună și sănătoasă rețetă de clătite vegane și fără gluten, o găsești aici.

2 Comment

  1. […] incercam retete pentru mic dejun, ne surprindem amestecand tot felul de ingrediente sanatoase, dar putin bizare, pana de dam seama […]

  2. […] toate ca poate fi confundata cu muesli, e granola e un pic […]

Lasă un răspuns